A megrendelés menete
- Válaszd ki mely csomagra van szükséged
- Töltsd ki a megrendelő űrlapot. Ha cégnévre rendelsz, akkor figyelj az adószámra!
- Mi azonnal elkészítjük és küldjük a megrendelésről a díjbekérőt email címedre.
- Amint megérkezett az utalásod, elküldjük a végszámlát, aktiváljuk a csomagodat, és küldünk minden hozzá tartozó szükséges információt.
Segítségre szorulsz?
Hívj minket a 06-26-361-347-en, vagy a 06-20-510-8511-es számon, vagy hagyj üzenetet a hello@piper.hu email címen.
Kettő, vagy több licenszet szeretnék!
Ha 2 vagy több licenszet szeretnél, keress meg minket egyedi még kedvezményesebb ajánlatunkért a 06-70-314-3532-es számon, vagy a piper@piper.hu címen.
A gyártás-előkészítő modult lehet külön használni?
Ha bútorgyártással foglalkozol, akkor mindenképp ajánljuk a gyártás-előkészítő modult, hisz ezzel spórolhatod meg a legtöbb időt!
Kapok ÁFÁ-s számlát a fizetésről?
Természetesen. Először díjbekérőt küldünk, majd amint utalással kiegyenlítetted a megrendelésedet, a rendszerünk automatikusan kiálltja róla a számlát és elküldi neked e-mailen.
Mi az a Tandem verzió?
Mik azok a személyes támogatási csomagok?
Újra kell telepítenem a programot, ha új katalógusokat rendelek?
Van előfizetési lehetőség is?
Ha nem szeretnél egyszerre nagyobb összeget befektetni a programban, akkor lehetőséged van havidíjas, előfizetéses rendszerben bérelni a szoftver.
Az előfizetéses csomagjainkat itt találod: https://piper.hu/elofizetes/